Klump i magen

Jag har en såndär jättejobbig klump i magen som jag får när jag är nervös för något. Just nu är jag nervös över om de kommer ringa från Statoil o säga om jag fått jobbet eller inte.. Jag håller tummarna för fulla muggar! De va tre personer som var kallade till andra-intervju och två platser så det är alltså 66,6% chans att jag får jobbet... Ganska bra odds men jag vet inte, jag har ju ingen kassavana vilket de frågade efter idag.. Usch, hatar de där med att inte ha det, det är ju svårt att få nåt sånt här jobb utan att ha det, men ändå kan jag inte skaffa det nånstans...

En annan liten klump i magen är tentan på lördag, vilket känns flummigt som bara den fortfarande.. Hoppas hoppas han inte bestämmer sig för att krångla till frågan ännu mer...

Sitter o tittar på Spårlöst nu och eftersom Joni är på hockey kan jag göra det utan störande klag...:)
Imorrn ska vi för övrigt på gratis bio, förhandsvisning på Marley och Jag med Jennifer Aniston som jag fick med Hennes, vardagslyx!


Kommentarer
Postat av: syster

Va Joni tjurig när han kom hem? =)

2009-03-17 @ 11:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback