Ett steg närmare...

Fick samtalet jag absolut ville ha idag! Dock är ett steg kvar... Allt handlar alltså om ett jobb på Statoil, extra, varannan helg och i sommar.. De vore så underbat perfekt om jag fick! Dock är de väldigt seriösa med två intervjuer, en är alltså avklarad, o en kvar på måndag kl 10.. Usch, jag blir lite nervös, o de jobbigaste är att jag inte vet hur många som är kallade till andra-intervju, kan lika gärna vara 10 som 3 (de tillsätter 2 tjänster...) Då får ni hålla tummarna för mej igen!!

De tråkigaste av allt just nu är att det inte blir nåt Karlstad o L:et i helgen, den där himla skit-omtentan och plugget som hör det till sätter stopp för det...:(

Kommentarer
Postat av: syster

Härligt!! Bra jobbat!

2009-03-12 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback