Egengjort armband

Lena (grannen från Lotorp) bor ju hos oss denna vecka och hon har enorma mängder pärlor o grejer så man kan göra egna smycken. Igår fick jag göra o då blev resultatet detta armband:



Är mycket nöjd o de är ju extra roligt att jag gjort det själv o att ingen annan har likadant!

Min härliga tröja som jag köpte igår kommer jag bo i de närmsta veckorna, bara så ni vet. Inte så fräscht, men sånt är livet:) De är förresten den som jag tittade på när vi va på stan med Wenche vet du Fjoll?!



Den är så skön! O färgen är ju helt underbar..

Köpte också lite påsklijor o blanda med ris från skogen som blev fint och påskliljor är ju sjukt billigt om man jämför med tulpaner!



Ååå, ge mej vår NU!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart jag kommer ihåg tröjan, den är så fin! Kanske chans på årets köp om du kommer bo i den=) Hoppas foccacian blev god! Ses på onsdag, hoppas på vår då så vi kan äta glass hos dig! Kram

2009-03-29 @ 20:59:02
URL: http://linin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Klart jag kommer ihåg tröjan, den är så fin! Kanske chans på årets köp om du kommer bo i den=) Hoppas foccacian blev god! Ses på onsdag, hoppas på vår då så vi kan äta glass hos dig! Kram

2009-03-29 @ 20:59:43
URL: http://linin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback