Det är mycket nu...

Var precis på Statoil för att skriva på lite papper inför jobbet. Börjar redan på måndag och kör en intensiv första månad med mycket jobb för att jag ska lära mig snabbt. De kommer nog bli lite jobbigt innan jag vänjer mig men efter första månaden så ska jag ju bara jobba varannan helg som det är tänkt från början. Kommer va lite pirrigt första gången jag ska stå där i kassan helt själv! Usch... Fick jättesnygga kläder för övrigt, o så ska jag ha en namnskylt också. Kommer va så snygg!

Nu är de tenta-plugg för hela slanten, i ett par timmar iaf, sen ska jag laga mat till Camilla o Fjoll för de va bara de som kunde komma på onsdagsmiddagen ikväll! Har dock inte riktigt bestämt vad jag ska bjuda på än....


Kommentarer
Postat av: Linnea

sviker inte en middag=) Ska bli gott med mat, är redan hungrig!!! Men har lite blåbärspaj från igår som jag kanske får äta, inget sånt hos dig ikväll! Eller så får jag baka lite, är sjukt rastlös när de är så fint väder! Ses snart! Kram

2009-03-18 @ 16:04:31
URL: http://linin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback