Dag 3.

Usch, jag är redan så sjukt sugen på godis. Av nån konstig anledning är jag mer sugen på godis nu än vad jag brukar vara i veckorna (då jag nästan aldrig äter godis ändå) o de är ju sjukt jobbigt eftersom jag inte får äta på 28 dagar. Nu är de ännu jobbigare då Joni o jag har en deal att om nån äter innan 1 april blir den skyldig den andra 1000 kr, vilket inte passar in på min ekonomi AT ALL! Men de ska gå de här!

Ikväll kör vi också igång på vår par-träning (nej inte couples-therapy som anna trodde jag mena, utan vanlig träning) för Joni fick ju boken Parträna med Paolo Roberto i födelsedagspresent... 4 ggr i veckan med den blir de! Ja nu jäklar ska vi bli fitta! Hmm, de där såg lite fel ut...

Kommentarer
Postat av: syster

Ja, det där såg jäkligt skumt ut, kanske skulle valt att skriva med ett t? Annars så kämpa på, det är i början det är jobbigt!

2009-03-03 @ 14:48:54
Postat av: Linnea

1000 kr!!!!!!!!!! Du måste bara klara de Maria! O ännu bättre är de ju om du lyckas få Joni att äta godis=) Ond jag är=) Par träna lät intressant du får berätta mer imorgon! Kram

2009-03-03 @ 22:23:16
URL: http://linin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Äsch, vem behöver godis när det finns RÅN????? hahahahah

2009-03-06 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback