Dag 11

Ojoj, mars går fort fram! Nu är det dag nummer 11 på min o jonis inte-äta-onyttigt-kampanj. Det innebär att det "bara" är 20 dagar kvar till vi får äta! Tjohooo! Dock så har jag bytt ut godis o chips mot ost o kex vilket INTE är speciellt bra...

Är ensam hemma ikväll då Joni drog med sig Sebban på hockey.. Detta innebär att jag kunde se Halv åtta hos mej och ska se grey´s utan att få höra massa klag:)

Är så ledsen över att det inte blir nåt Karlstad i helgen, hade så gärna hälsat på L:et! Men, omtentan väntar och nästa vecka har jag massa annat att plugga.... Usch va tråkigt!

Väntar och hoppas på ett roligt samtal imorrn, jag hoppas, hoppas, hoppas att de ringer!! De skulle göra helgen lite bättre i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback