Träningsvärk!

Ja, det känns definitivt idag att jag varit borta från träningen alldeles för länge, träningsvärken är total efter pumpen igår! Nya passet va helt okej dock lite sämre musik än förra, de tycker jag inte om.. Men men, jag ska nog kämpa mej genom det där också några gånger framöver!

Måndagsmiddagen igår va precis lika mysig som vanligt, dock så har vi kommit fram till att vi måste byta dag så hädanefter kommer det att bli onsdagsmiddagar, vilket inte alls låter lika fint.. Men sällskapet är ju desamma så de kan ju bara bli bra:)

Var föresten tvungen att lämna studieförsäkran som vi prata om Fjoll, så nu är de gjort! Hoppas bara pengarna kommer snart, de är ganska skralt på kontot just nu. 9625 kr kommer ju sitta alldeles utmärkt:)

Idag är mina planer plugg, plugg o plugg för på torsdag ska hemtentan va inlämnad. Ojojoj, vet inte hur de ska gå, har knappt fattat va de är vi ska skriva om känns de som, så jag flummar lite så länge:) De är de som är så skönt med att läsa till psykolog, de är liksom okej att flumma!

Kommentarer
Postat av: Sister

Håller med! Det är bara att ordbajsa lite=)

2009-01-13 @ 10:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback