Tïllbaka i Linkan

Så där, nu är jag på plats igen hemma i Linkan. Oj vad jullovet gick för fort! Kändes som de va nyss jag packade alldeles för mycket grejer o åkte hem till Lotorp för att fira jul... Samtidigt känns det faktiskt som det var väldigt länge sen på nåt konstigt sätt, men det är väl för att det har hunnits med så mycket hemma... Julfirande, juldagsutgång, lunchande med tjejerna, promenader med Fjoll till Butbro o tillbaks (som alltid så klart), hemma-häng framför tv:n, spelkväll med L:et o Macke, julklappsbyte med Finspångs finest, och en tripp till Smålands mörkaste skogar för o fira nyår också förstås! Det är ju en del som har hunnits med så det kanske inte är så konstigt att tiden gått fort trots att det känns som det gått långsamt... typ.. det låter väl förnuftigt? Haha... Summan av kardemumman är iaf att det har varit 2,5 mycket bra veckor hemma! Men jag skulle inte säga nej till ett par veckor ledigt till...

Nåväl, är som sagt tillbaka mestadels för att kunna koncentrera på o plugga. På fredag är det omtenta i skit-statistiken o denna gång ska jag klara det! Så är det bara.

Imorrn eftermiddag/kväll kommer dock Joni tillbaka hit o då ska vi laga god mat o mysa hela kvällen, för det tycker jag om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback