Sentimental?

Satt precis o kikade genom lite gamla bilder o kom på hur mycket jag saknar gymnasietiden. De va verkligen den bästa tiden på väldigt länge! Alla kompisar på samma ställe, alla hade samma tider, vi bodde på samma ställe o gjorde allt tillsammans... Allt var verkligen serverat på ett guldfat! Så lätt!
Ju för sig är jag lyckligt lottad som har många av mina underbara vänner här i Linkan men jag saknar verkligen alla som inte bor här...



Saknar L:et i Karlstad! Jag måste fixa en tripp till Karlstad i vår, o L:et, kom hit o häng!



Saknar Johanna på andra sidan jordklotet...



Saknar Wenche o Malin, (fast ni är ju inte så långt bort...)



O så saknar jag Emelie förstås, synd att jag inte va med förra helgen så hade jag kunnat stilla mitt Empan-behov lite!

Nu ska jag dra mej iväg till Fjoll, de är bra.

Kommentarer
Postat av: Sister

Jag vet hur det känns! Bra bild på dig med L:et för övrigt!

2009-01-31 @ 09:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback