Plugg-måndag med roligt avslut

Ja, då va måndagen här igen och jag sitter med näsan i böckerna för att försöka få ihop nåt som kan liknas vid en bra hemtenta. Det är inte lätt ska ni veta mina vänner! Jag ska skriva om delad uppmärksamhet; individ- och uppgiftsfaktorer, men ska också smalna av området till en bra problemformulering vilket är grymt svårt. Jag tänkte först på ADHD vilket är ganska intressant men jag får ändå inte till någon problemformulering... Hjälp mej!

Igår körde Joni o jag på en riktigt frukost-kvällsmat bestående av amerikanska pannkakor och scones vilket var riktigt gott! Amerikanska pannkakor är grymt underskattat med tanke på hur lätt det är o göra. Mycket lättare än vanliga pannkisar!

Ikväll kör vi igång på måndagsmiddagen igen, som jag har saknat dem! Blir premiär hos Camilla, ska bli riktigt kul o se hur det ser ut hos henne...

Innan det ska jag dock försöka hinna med en föreläsning kl. 13, som jag funderar på o hoppa över. Jag menar, vi har fått tentan och kursen slutar på fredag. Det kommer knappast vara nån examination på just denna föreläsning och de där 2 timmarna extra att skriva på hemtentan skulle faktiskt sitta riktigt fint. Dock så ska jag träna vid 15 hade jag tänkt och då måste jag ju ändå ta mej till skolan.. Åhhh, dagens i-landsproblem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback