Ojojoj, dålig uppdatering!

JAG VET! Fruktansvärt dålig uppdatering, men allt har sin naturliga förklaring.. Va ju hos Johanna i helgen på hennes examen, vilket va jättemysigt! Nu i veckan har de varit skola och så ska vi flytta i helgen så de tar ju lite tid vill jag lova!Väldigt mycket o göra! Missade till ochmed middagen igår på grund av de...:( Hoppas ni hade mysigt brudar!

Idag ska jag ta tag i förrådet, vilket är sjukt mycket o göra, o så ska jag måla byrån i hallen i en annan färg..
Vi får för övrigt nyckeln redan imorrn så då åker Joni o jag dit o börjar lassa in grejer för fullt! De blir nice de:)

Nej nu måste jag skynda mej till skolan!


Kommentarer
Postat av: Sister

Men nödvändigt att måla byrån när det finns andra saker att göra, kan inte det vänta?

2009-01-22 @ 10:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback