Kvällens outfit?

Har lite beslutsångest över min outfit ikväll. Ska definitivt ha mina nya jeans som jag köpte igår (hur jag ska kunna cykla till Ryd i dem, när jag knappt kan röra mej i dem, de är en senare fråga...) men sen är frågan om jag ska ha en blå eller en vit t-shirt till. Det lutar definitivt åt den blå just nu, men slänger in bilder så kan ni bestämma!



Va lite inne på o ha skjortan jag köpta igår annars, men då blir jag SJUKT svett så de går inte...
Så här ser den ut iaf:


Men nej, jag blir varm nog som det är...

Sjukt svårt att ta outfit-bild förresten! Credd till modebloggarna.. eller nåt...

Kommentarer
Postat av: syster

tur att du valde blå!

2009-02-01 @ 16:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback