Jag modebloggar!

Jag tänkte bli Sveriges nästa stora modebloggare och bara därför bjussar jag på en Dagens outfit!



Tröja: Lotorps IF årgång -98, inklusive färgfläckar, det är det nya förstår ni. L:et jag hoppas att du fortfarande använder din?! Den är nämligen GANSKA inne just nu.
Byxor: Jonis mjukisbrallor från början. Sponsrat av Reebok. Även dem inklusive färgfläckar.
Hår: Slarvigt uppsatt i tofs. Utväxt o kluvna toppar, dock rent.
Strumpor: Nej jag vet- de syns inte men jag måste ju ändå berätta. Svarta (med färgfläckar of course!), hål på hälen.

Så där. Min nya karriär som modebloggerska har precis tagit fart. 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Attans att jag slängt min Lotorps IF tröja nu när Sveriges största modebloggerska har en, så typiskt=) Ha en trevlig kväll! Kram

2009-01-10 @ 16:40:21
URL: http://linin.blogg.se/
Postat av: Linnea K

Självklart att jag använder min lotorps IF tröja, jag använder mig även av de matchande byxorna till:)

2009-01-11 @ 15:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback