I flyttar-tagen!

Tog mitt förnuft till fånga förut efter uppmaningar från mor o syster, jag målade inte byrån idag utan väntar till vi faktiskt har flyttat. Istället rensade jag ut ett par garderober, tog ner lilla tv:n (ingen mer tv i sovrummet! buhuu...) och tog ner hatthyllan. Lite jobbigt dock, då vi har jackor över hela golvet i hallen nu. Smart av mej att ta ner den redan nu!
Men men, imorrn får vi nyckeln till nya lägenheten iaf, så vi börjar köra dit grejer direkt! De blir så bra!

Nu sitter Joni o jag o imponeras över hur duktigt antik-experterna är i antikrundan. Ja, jag vet. Vuxen-poäng till oss.
 Vi har precis proppat i oss hemmagjorda hamburgare också, de va gött!

Fick äntligen CSN idag! Kändes bra att kunna föra över 4500 till vårat gemensamma konto och 1500 till sparkontot o forfarande ha 4000 kr kvar! Riktigt, riktigt bra tycker jag. Varför kan man inte få 9600 varje månad av CSN?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback