Grå lördag...

Idag är en sån där riktig grå dag. När de är sånt här väder har man ju inte lust med något! Trots de klev Joni o jag upp tidigt (typ. 9.30 iaf.) för o åka till Norrkan där nån inredningsaffär skulle stänga så de skulle va halva priset på allt. Ja de lät ju bra tyckte jag, tills vi kom fram o de stod på dörren att rean börjar den 17 januari! Bra där älskling.
Vilket fall som helst tog vi en sväng in till stan istället där Cervera också skulle stänga o jag som hade ett presentkort där va tvungen o akut-shoppa lite... Ett uppläggningsfat med skålar, 6 glas, en kruka o ett grillbestik (men bara 46 kronor fattigare- presentkort is the shit!) senare satte vi oss i bilen o körde hem mot gamla Linkan igen. Nu sitter jag här o undrar vad jag ska göra med mej själv. Jag skulle ju kunna plugga då vi har stört mycket veckan som kommer, men de är ju så svårt o börja!
Skrev ju för övrigt statistik-tentan för andra gången igår, o denna gång kändes de faktiskt 100 ggr bättre än första, vilket är skönt för då kanske jag faktiskt klarar den denna gång! Så himla skönt de va igår kväll när den va över o jag kunde andas ut ett litet tag..

Joni o jag va så klart bänkade framför Let´s Dance igår, o vi såg Blondinbella ehh.. dansa? Ja de klart, de va första gången o de är ju säkert skit-nervöst (trots att hon sa att hon inte va nervös) men hon såg verkligen ut som Bambi på hal is, vilket juryn sa också. Men men, jag ger henne ett nytt försök på fredag så får vi se vad de blir av de då!

Ikväll blir de nog häng med Hanna o Anna, men de ska nog ut vilket jag är så osugen som man kan bli på just nu, så vi får se va vi hittar på!

ÅÅÅ, vill för övrigt flytta NU! Är så trött på att bo här i tråkiga gamla Ryd så nu vill jag bara härifrån! Va o titta en gång till på lägenheten i tisdags o de kommer bli så jäkla bra! Håller tummarna för att matbordet får plats i köket bara, annars är de lite kämpigt...

Nej nu måste jag ta tag i mej själv, köpte ju till och med en kognitionspsykologi-bok igår, så att jag inte kunde skylla på att jag inte har nån bok... Blää (men de är iaf roligare än statistik-skiten- positiva tankar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback