Flyttar som aldrig förr.

Nu har jag en liten brejk i flyttandet en liten stund för att plugga lite... Men gissa hur de går då? SKIT! Kan absolut inte koncentrera mej på försöka svara på basgruppsfrågan för istället så funderar jag ut vad jag ska ta med mej till den nya lägenheten nästa gång jag kör dit. Som tur är har vi inte basgruppen förrän kl 15 på måndag, så jag har lite tid där innan. Dock så ska jag då hinna med o träffa en psykolog för egen-terapi-snack o besiktning av nya lägenheten. Tur att Joni börjar jobbet skapligt tidigt så han kan dra upp mej på morgonen!

Är sjukt trött förresten, gick upp vid halv 9 för o starta dagen med en välförtjänt lyx-frukost på Scandic, vilket va riktigt gott! Efter de har vi farit fram o tillbaks mellan gamla o nya lägenheten o jag har torkat skåp o skrubbat kakel i badrummet tills jag blivit helt matt... Har inte hunnit med nån lunch (men efter den där frukosten känns de inte världs-viktigt), o nu sitter jag här med näsan i basgrupps-blocket, men tankarna någon annanstans. Jag ska nog ta o packa ner lite kläder o sen köra bort till Skolgatan istället, fast jag helst av allt skulle vilja ta en liten tupplur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback