Det går bra nu...

Nu har jag äntligen kommit in i en bra rytm på pluggandet, så därför blir de ingen föreläsning för min del i eftermiddag! VIll ju inte bryta de här nu när de faktiskt går ganska bra... Har kommit på min problemformulering men den behöver nog formuleras om lite... hmm, de där lät krångligt... Alltså, jag har kommit på att jag ska skriva om typ; Varför fungerar delad uppmärksamhet ibland, och annars inte? Vad gynnar delad uppmärksamhet? Men de där är ju ingen bra formulering.. Hjälp, igen! Sis, kom igen jag vet ju att du kan hjälpa mej!

Nu vill jag bara hitta nån som vill träna Pump med mej vid 15.15 så är jag nöjd sen.


Kommentarer
Postat av: Sister

Oj, det var svårt... vilken press jag plötsligt kände, jag är inte van vid problemformuleringar. Jag kan inte

2009-01-13 @ 10:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback