2008- en tillbakablick

Och så va det nytt år igen! 2009 kommer bli ett underbart år, det är jag helt säker på! Finns dock inte mycket att klaga över från 2008 heller o jag kör en snabb-resumé:

Januari: Jag jobbar på Siemens och bor i Linkan, japp, pendling is the shit.
Februari: Samma tråkiga som Januari. Joni fyller 22 och det firas med en god middag på Yogi!
Mars: Siemens-jobb o pendling tar upp hela min tid! Som tur är kommer L:et hem från Australien efter en alldeles för lång tid där, och detta förgyller tillvaron en aning!
April: Börjar bli smått deprimerad där jag sitter framför min dator på Siemens, men sommaren är på snabb ingång, vilket gör livet lite lättare. 
Maj: Siemens kontorsstolar börjar göra mej trött i rumpan men som tur är så är semester bara ett par veckor bort! Fjoll landar också i Sverige efter trippen till Aussie o Nya Zeeland, äntligen!
Juni: SEMESTER! Och så skönt det var!
Juli: Jobbade igen i ett par veckor men eftersom de flesta var på semester gled de sista veckorna på Siemens förbi snabbare än alla de andra.
Augusti: Mest händelserik detta år! Jobbet på Siemens slutar o jag åker til Sis i Luleå för o se Winnerbäck. Bästa konsterten på väldigt länge! Jag fyller 21 och börjar på universitetet. Träffar massa nytt härligt folk!
September: Första tentan klaras av - dock en hemtenta, mycket skönt att ha det som första tenta!
Oktober: Händer inte så mycket här, plugg mest av tiden.
November: Startar November med en hejdundrande Halloween-fest hos Towe o Ida, o jäklar va kul de va!
December: Lucia-kraball och Julsittning i skolan, mycket trevligt! Julafton och allt som hör till. Juldagsutgång och Nyårsfirande!

De var 2008 det! Jag är mycket nöjd, men som sagt 2009 ska bli bättre än någonsin! Börjar med en omtenta på fredag, inlämning av hemtenta veckan efter, snabb-visit till Johannas examensfest i Luleå och sedan den efterlängtade flytten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback