Uttrååååååkad!!!

Gud. Jag har INGET o göra! Är så sjukt uttråkad. Har suttit i soffan sedan kl 8 i morse, (jag vet, de låter hemskt.) men nu börjar jag få träsmak i bak o kryp i benen! Har hunnit med att skriva ett CV, maila till de gamla arbetsgivarna på Siemens (som i princip sa att de va klart att jag kan jobba där i sommar) o så har jag sökt fler jobb i Linkan. Skrivit in mej på vikariepoolen på vård och omsorg så de är ju bra, men jag tror inte de ger nåt. Men försöka går ju! Nu har jag precis beställt en semmeltårta till imorrn (semmel-dag + Jonis birthday = semmeltårta)  o så väntar jag på att Lina ska ringa så ska vi gå ut o gå. Måste en sväng förbi stan o fixa lite också... Jag gick för övrigt upp så tidigt för att målaren kom vid 8 men han har redan hunnit med o spakla o fixa så nu kommer han tillbaka imorrn för att sätta upp tapeterna.. Tjohooo de kommer bli så sjukt bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback