Svårt att komma igång

Sitter i soffan nu o har precis tagit upp pluggböckerna... Har hunnit med att diska o ställa i ordning allt i köket, o att städa toan. Jag har alltså inte börjat plugga vilket inte är bra. Jag vet ju att jag kommer kunna skriva ganska mycket när jag väl sätter igång eftersom jag har samlat på mej ganska mycket material, men de är just de där med att sätta igång. Det har ALLTID varit mitt stora problem. Jag hittar på en miljon andra saker att göra innan jag tar tag i det som jag faktiskt måste göra. Jag gör det sen är min standardfras. Mamma, pappa o Joni kan definitivt intyga de.
Steg nummer ett för mej just nu är att sätta mej i köket o plugga istället för i soffan som är alldeles för skön = jag kommer somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback