Sitta-inne-o-mysa-i-soffan-framför-tvn-dag

Idag är en riktig sitta-inne-o-mysa-i-soffan-framför-tvn-dag, grått, slaskigt o till råga på allt så är det söndag! Jag sitter dock inte i nån soffa jag inte, jag pluggar för fullt, springer fram och tillbaka till tvättstugan o väntar på att klockan ska bli ungeför 16.00 så jag kan börja ge mej av till campushallen för ett aerobics-pass. En riktigt effektiv dag med andra ord! Blir så skönt ikväll när allt är fixat o jag bara kan sitta i soffan o mysa framför tvn som jag egentligen vill göra nu...

Igår va de ju melodifestivalen som var sämre än på väldigt länge måsta jag säga! Inte en enda låt som jag tyckte va bra! O Caroline af Ugglas, vem fasiken röstar på henne egentligen?!?! Jobbigare människa får man leta länge efter! Nejnej, funderar på en diss av melodifestival hädanefter faktiskt, om de ska hålla den här nivån.. ujujuj...

Nej, nu måste jag ner till tvättstugan igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med Sis, ett av de sämre melodifestivalerna jag sett, och Uggla var helt otroligt dålig...

2009-02-08 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback