Lång o tråkig söndag...

Vaknade vid typ 11.30 i morse och mådde precis som jag förtjänade. Hade riktigt, riktigt kul igår! Flamman är nog ändå ganska underskattat, va bra musik o kön gick ganska fort, o så är de ju billigt, vilket man inte säger nej till!

Har spenderat dagen med att måla, plugga o sova nu är jag så uttråkad man bara kan bli. Jag borde ju egentligen gå o sova men orkar inte resa mej från fåtöljen... Åhhhh, dagens i-land problem!

De är fruktansvärt tråkigt att va själv hemma för övrigt, tur att jag har Joni för jag skulle bli alldeles för rastlös och uttråkad om jag bodde själv. Tur att han kommer hem imorrn, usch va lång en helg blir när man vanligtvis träffas jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback