Jordens snyggaste tapeter!

Ojoj, nu är de så snyggt i köket! Är superduper nöjd! Ska försöka ta nån bra bild, vilket är lite svårt då tapeten är lite hysterisk så bilden ser ännu mer hysterisk ut... Lilla rummet är också klart o jag är så himla glad för vår underbara lägenhet just nu! Härifrån tänker jag inte flytta på bra länge, de kan jag meddela...
Bara sovrummet kvar o de ska han ta imorrn sen är de bara o börja borra:)

Har varit o tränat direkt efter skolan o jag bara undrar, var tog min koordination vägen?!?! Brukar klara av dans o sånt hyfsat bra men kände mej mest som bambi på hal is... Men men, kan skylla på att jag inte kört BodyJam på ett tag o de är ju inte riktigt som aerobics! 

Spotifyar Winnerbäck för övrigt o jag vill bara säga: lyssna på Som jag hade dig förut med han o Melissa Horn... Ååååå gåshud!

På torsdag ska Ida ha inflyttningsfest o då kommer L:et o som jag har saknat henne! De ska bli så kul o gå ut med Fimpen gänget igen!!

Ska ta en dusch nu o sen gå o hämta semmeltårtan till ikväll, blir en riktig myskväll för att fira mitt hjärta som fyller 23!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback