Himla skit-snö!

Usch, nu är jag trött på det här hemska hemska vädret! Jag vill ha sommar, sol o värme, men det känns vääääldigt långt bort idag när snön vräker ner utanför fönstret...
Tänkte åka till träningen förut o kom typ 300 m (med bilen alltså) o sen fick jag panik o va tvungen o vända, de gick inte att åka! De va så sjukt halt! Så de blev tyvärr ingen träning för min del idag...

Har förövrigt kommit på att de är bikinisäsong om 3 månader så från och med 1 mars blir de inget, INGET, onyttigt för min del! Till och börja med kör jag en månad men sen får jag se... Ska försöka mäta mig innan också så jag kan se om de blir nåt resultat (hoppas!) Att väga mej går helt o hållet bort, stod på en våg senast när jag vägde typ 55-60 kg så tyyyyp... 4 år sen? nej nej, väga mej går helt bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback