Främmande besök på förmiddagskvisten...

Har några män här just nu. Hmm, de lät skumt men är helt oskyldigt, de levererar och sätter ihop våran soffa. Det känns skitskumt o jag vet inte hur jag ska bete mej. Just nu gömmer jag mig i köket o försöker plugga, men ska jag gå dit o låtsas vara social? Nej, de gör ju sitt jobb, de är ju inte meningen att jag ska lägga mej i. Men tänk om de undrar nåt? Nåja, de vet ju var jag är om de är nåt... Eller? Usch, tycker inte om sånt här. Som när de gjorde besiktningen både här o i Ryd. Då följde jag efter besiktningmannen som en svans och visste inte riktigt var jag skulle göra av mej själv.

Puuuuuh, nu gick de. O de blev så gryyymt bra!! Yes, äntligen en ordentlig soffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback