En sida är inte mycket!

Skriver ju på ett grupparbete för tillfället och vårt ämne är utvecklingsstörning. Det är ett ganska stort ämne och min del i arbetet är att skriva om orsakerna till detta och även om de tre ABC-nivåerna som finns. Vi är 8 pers i min grupp och vi ska skriva sammanlagd mellan 10-14 sidor med 1,5 radavstånd. Detta innebär ca 1 sida var eftersom vi ska ha försättblad, referenslista och diskussion också. Jag har nu skrivit ca 0,5 sida och har knappt börjat. Ojoj, jag skulle behöva typ tre sidor för att kunna få ned allt som jag vill! Jag brukar vanligtvis inte tycka att det är svårt att hålla sig inom ramarna för hur mycket man får skriva men denna gång blir de riktigt kämpy.

Är rätt nöjd med vår tvättstuga för övrigt. Bokade precis tvätt-tid till imorrn o de finna alltid hur mycket tider som helst! O så får man tvätta hur länge som helst också. Typ. 7-15 iaf.

l kväll blir de gratis pizzabuffé på Platå pga att det tydligen va dålig service där när vi hade vår julsittning. Jaha, va de? Tänkte jag när jag hörde de, lite dåligt va de kanske men inget märkbart. Men men, gratis pizza säger man ju inte nej till så jag tackar och tar emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback