Sista veckan!

Nu går tiden så där rasande fort igen! Är nu inne på de sista tre dagarna i skolan, o på onsdag är de alltså sista innan jullov! Klarade ju också hemtentan så de blir inget plugg what so ever för min del över jul - var lite orolig att de skulle bli omtenta-skrivande men de slipper jag ju som sagt! Underbart!
Nu ska jag bara försöka finna någon slags unns av inspiration till de allra sista dagarna (lättare sagt än gjort) o sen jobb i helgen o sen bär de hemåt till Lotorp!! Kom just på att jag bara köpt en halv julklapp, så innan de blir hemfärd blir de o trängas med alla shopping-galna-sista-minuten-innan-jul-människor som kommer invadera stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback