Inte alltid som man tänkt.

Va på stan en sväng i morse med Lina, och som jag nämnde hade jag tänkt att köpa mina första julklappar. Man kan säga så att det enda jag fick ut av den shoppingturen var en trevlig stund med Lina. Några julklappar blev det alltså inte! Jag tror dock att jag har ganska stor koll på vad jag ska köpa till alla (förutom Joni som vägrar säga nåt han önskar sig!!) så jag hoppas de kommer lösa sig. Problemet idag var nog att jag inte va på shopping-humör, och regnet o det ständiga mörkret idag kan nog ha lite med det o göra!
Köpte dock en flaska ChiSan som ska va bra mot trötthet, så nu jäklar ska jag bli piggare än någonsin!

Längtar till helgen något enormt, för på fredag är de dags för älskade Winnerbäck! De kommer bli gryyymt! Sen att sittning med efterföljande fattömning på HG (öl = ca 10 kr) är på lördag gör ju inte saken sämre... Måste bara lära mig att dricka öl först, men de ska nog inte va några problem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback