Är man med i leken får man leken tåla.

Ja alltså, de känns ju inte så bra av mig att tvinga Emelie o skaffa en blogg om jag själv inte skriver i min. Så voila, här är ett inlägg!

Jag ligger just nu i soffan o beklagar mig över min onda arm. Joni o jag tog svin-vaccinet i tisdags o igår va både han o jag helt utslagna här hemma, o armen gör så ont! De känns som en brutal träningsvärk ungefär...

Håller på med neuropsykologi i skolan nu o de är inte lätt vill jag lova. En miljon nya konstiga ord som jag aldrig har hört o de kommer bli svårt att lära sig allt.. Men de är faktiskt rätt kul!


Kommentarer
Postat av: Empan

Helt rätt Maraja! Nu kommer jag vara på dig serru! :)

Haha, spelsidan är blip.se. Robinsonspelet är lite av en favorit. Varsegod, jag sprider nu vidare beroendet!

2009-12-03 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback