White Trash?

Japp imorrn är de dags för vår tackfest till faddrarna och temat är White Trash, ganska svårt faktiskt. Jag har dock kommit ihop med en mycket tjusig oufit, check this out!

(Klicka för att gör bilderna stora)

Va sägs om detta? Inte de snyggaste o kanske inte heller mest white trash men de är vad jag har kommit fram till hittills.. Men mina vänner, nu behöver jag hjälp! Vita eller svarta leggings? Jag tänkte också köra lite maskor i dem så de blir lite extra snygga... O skor, mitt största problem, funkar de me ett par vanliga ballerinas? Jag har typ bara de eller gympa dojjor hemma så jag vet inte riktigt va jag ska göra.... Help me!!

Menmen, nu håller jag o Joni på o göra äpple- och blåbärspaj, japp, samma paj hade för lite äpplen så fantasin fick flöda lite:).. De stod mellan blåbär, päron eller banan o då kändes blåbär mest lämpligt! O denna underbara skapelse ska vi käka upp när vi kommer hem från träningen, plus/minus noll liksom:)

Kommentarer
Postat av: Sister

Men självklart gympadojjor!! Det ska ju va så fult som möjligt!

2008-10-17 @ 11:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback