Utmanad?

Oj va svårt de blev Fjoll!! Blev utmanad att skriva ned sju saker som ingen annan vet om mig....Kan nästan inte komma på en enda faktiskt...
Gör ett försök, men alla grejer finns de garanterat nån som vet... Så hemlighetsfull är jag!:)

1. Är SJUKT morgontrött
2. Hatar att gå ut eller "vara fin" utan nagellack, känns som nåt saknas då!
3. Har haft Sveriges fulaste lugg i ca två månader (fram till i lördags, då Wenche räddade mej!)
4. Tycker att kedjebrev är det absolut värsta som finns
5. Har ingen brosk (eller ben för den delen!) i näsan, kan i princip vika ihop den.
6. Har en visdomstand på g som är otroligt irriterande
7. Skulle aldrig gå nånstans utan min mobil, den är helig för mig.

Hehe, de där gick ju bra. Och ja. Jag vet. Jag är världens mest ointressanta person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback