Trött i huvudet...

Ojojoj. Idag är jag riktigt seg i huvudet! Har suttit i bibblan hela dagen o pluggat.. men ändå känns det inte som att nåt fastnar?! Men de blir nog bättre än vad jag tror.. hoppas jag...

Ikväll ska jag iaf inte göra NÅT o de är så skönt! De enda som står på mitt schema är Desperate kl 20, o de missar jag inte! Då kan jag kanske tänka på nåt annat än Skinner, Erikson, Behaviorism, Attachment o allt va de nu är...

Först matlagning! Ikväll blir de nog spaghetti o köttfärssås, o nu är jag riktigt hungrig så de blir gött!:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

maria nu e du verkligen snurrig, klockan nio börjar desperate!

2008-10-21 @ 21:05:36
URL: http://linin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback