Träningsvärk imorrn? Japp!

Har precis varit o kört BodyPump o jag kommer förmodligen inte kunna röra mej imorrn, men träningsvärk är faktiskt skönt!! Ibland...:) Fjoll däremot, det lilla klantarslet, glömde sina skor hemma, men som tur var hade jag Hanna med mej o de va bra eftersom de är riktigt tråkigt att träna sjäv!

Blir mys me Joni ikväll när han nu har tänkt o komma hem, o detta innebär att jag missar måndagsmiddagen hos Ida vilket känns konstigt, de är ju traditidion liksom! O en himla bra tradition dessutom:)

Ska försöka fota nåt fint som mamma o pappa kan ha i köket hemma, fick en keramik-kruka som inspiration... hmm... Men nåt tjusigt kan jag nog försöka fixa:)

Nu ska jag kolla mitt schema för imorrn, tror jag börjar kvart i 11, av alla tider liksom! Men sovmorgon är ALDRIG fel!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va väl inte bara åt dom du skulle fota va?!

2008-10-14 @ 09:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback