SNÖ?!

Japp, det snöar för fullt utanför mitt fönster just nu! Mysigt värre! Bara de inte blir så halt när man ska cykla till skolan imorrn, vill ju inte att jag ska slå ihjäl mej....

Va svinkallt att cykla hem från skolan idag, regna o blåste motvind o nästan minusgrader, usch säger jag bara!

Tänkte att jag skulle åka o träna men de finns inte en chans att jag ska ut igen nu, skulle ju frysa ihjäl innan jag ens kommit till gymmet! Får bli nåt imorrn istället...
Ska va hemma o äta ärtsoppa o vitlökbaguette istället, vilket jag tycker låter mycket skönare! :)

I helgen blir de iaf årets fest hos ida o towe, ska bli riktigt roligt, är så sjukt sugen på o dansa!! Dock ska vi va utklädda o jag är inte hundra procent nöjd med min outfit, men de blir nog bra hoppas jag....

Men nu, ska jag lägga mej under filten på soffan framför tv:n, sköööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback