Rubrik?

Usch va svårt de är att komma på rubrik!!

Idag har jag iaf haft en lugn skön dag, lånade camillas bil, kanske ska gå tillbaka med nyckeln kom jag på nu...., o åkte till graflunds o sa upp vår lägenhet! De känns faktiskt riktigt skönt, längtar verkligen till vi ska flytta! Efter de har jag faktiskt inte gjort så mycket, känns just nu som lugnet före stormen eftersom skolan kommer bli riktigt jobbig snart när vi ska börja räkna statistik o grejer.....

Ikväll blir de iaf en riktig tv-kväll, roomservice o grey´s, kan ju inte bli bättre:)

Ska väl slänga in en snygg bild på syster då, eftersom den förra tydligen inte dög:)


Höhö

Kommentarer
Postat av: Linnea

2008-10-29 @ 21:42:30
URL: http://linin.blogg.sein.blogg.se/
Postat av: Linnea

Utamnar dig att skriva sju saker som ingen vet....mycket svårare än väntat faktiskt!

2008-10-29 @ 21:43:50
URL: http://linin.blogg.se/
Postat av: Sister

Tack! Det va just den bilden ja ville att du skulle lägga ut på mig...

2008-10-30 @ 08:26:33
Postat av: Sister

Förresten, bättre att skriva någonting än att de står rubrik! Känns lite B!

2008-10-30 @ 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback