Plugg-söndag

Ujuj, va flitig jag är. Typ. Försöker plugga men av nån anledning blir de inte riktigt lika bra som jag hoppas! Helt plötsligt känns de väldigt viktigt att både diska och tvätta men de har jag ju klarat av nu, så nu har jag inget att skylla på! Eller? Kanske ska ta en svängom med dammsugaren också? NEJ, jag måste faktiskt plugga...

Är för övrigt väldigt sugen på BodyPump men Fjoll har ju flytt till Lotorp o Lina banga hon med, väntar nu på svar från Hanna om sällskap, annars kanske de bara blir en liten fin prommis i solen istället! BodyPump ska jag ju faktiskt köra imorrn!

Såhär såg de ut när jag kom fram till att de va mycket roligare att äta lunch än att plugga!



Och nu ser de faktiskt, BELIEVE IT OR NOT, ut såhär framför mig!

Jepp, åter till Piaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback