Helt slut.

Japp, jag är helt slut. Typ död. Körde crosstrainern i en timme på gymmet nyss. EN TIMME mina vänner! Jag är rätt nöjd även om jag är helt slut nu! Dock ett väldigt skönt avbrott i tentaplugget, o de va minst lika skönt att va ute o gå med lina förut!
Imorrn blir de dock bibblan hela dagen, kan verkligen inte koncentrera mej här hemma

Nu har jag tvingat Joni o se Ensam mamma söker men av nån anledning har han gått härifrån?! But why liksom? De som är så spännande!:) ÅÅÅ, triangeldrama just nu!!! Jag har kommit fram till att jag tror att han som fixar musiken har älskar Gessle. De är ju bara han som spelas! Väldigt viktig info btw:)

Nu blir de dippa morötter o se Bridget Jones dagbok, myskväll ikväll!

Mina favoriter!

Mina favoriter!

Kommentarer
Postat av: Bro

Vilken bra bild på Joni och bebisen ( kmr inte ihåg vad hon heter :S )

2008-10-19 @ 21:06:41
Postat av: Sister

Va hände med ett utlägg om fredagen? I want info!!

2008-10-20 @ 08:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback