Flytt!

Japp, nu är de bestämt! Från och med 1 februari är vår nya address Skolgatan 3b (tror jag...?) i Gottfridsberg! En trea på 76 kvm, med tapeter som vi inte ens behöver byta:) Till och med Joni tyckte att de va fina, o då är dom de, de lovar jag...
Dock så va de lite hög hyra (6400) men vi är ju två så förhoppningsvis klarar vi de också:) Något som va bra va ju att vi har både Linköpings godaste pizzeria och konditori ungefär 50 meter från dörren.... Va de nån som sa fetto-varning?! :)

Nej nu blir de frulle, o sen skola, bibblan hela eftermiddagen! Tenta imorrn känns inte så kul... Men imorrn kl 18 kommer jag vara så himla glad för då är de över!!!  

Kommentarer
Postat av: ida

Vad roligt för er!!:) Låter mycket bra! Jag är personligen också ganska nöjd över att inte behöva cykla så långt för måndagsmiddagarna!:) Lycka till på tentan! kram

2008-10-23 @ 13:13:05
Postat av: ida

Vad roligt för er!!:) Låter mycket bra! Jag är personligen också ganska nöjd över att inte behöva cykla så långt för måndagsmiddagarna!:) Lycka till på tentan! kram

2008-10-23 @ 13:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback