Abercrombie, I like:)

Sitter nu o ska försöka ta tag i mej själv, har kommit fram till att de egentligen är bättre att börja tidigt eftersom man kommer igång med dagen mycket bättre då! De är ju inte direkt så att jag gick upp vid 7 ändå o satte igång.. Nepp, sov till 9 o de va väl onödigt även om de va väldigt skönt!! :)

Joni kom ju hem igår och med sig hade han en helt ny garderob till sej själv, förstår faktiskt inte hur han har lyckats shoppa så mycket på bara tio dagar?! Ju för sej va de mesta från Abercrombie & Fitch o de är ju en affär som man skulle kunna köpa allt från...Hem till mig hade han med sig tre underbara tröjor som luktar Abercrombie och därför kan jag inte tvätta dem. Tyvärr. Även om de är lite äckligt. De luktar så underbart gott! O så påminner de om NY och den lukten  vill jag aldrig ska försvinna!!

Hörde att middagen igår va bland de bästa o de va ju skit att jag skulle missa de, men jag hoppas på en favorit i repris nästa vecka! Eller hur Towe? :)

Nej nu ska jag ta tag i frullen.
 


Johanna, jag vet. Ge mej lite mer o gå på så fixar jag!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

måste bara säga, snygga tröjor!

Och att jag är små avudsjuk på din kamera :>

2008-10-19 @ 15:29:15
URL: http://linneasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback