Vilken helg!

Ojoj, jag vet inte var jag ska börja.. Gårdagen var fantastiskt rolig, dock så hände nåt med mig o jag blev helt plötsligt liiiiite väl full, kan verkligen inte förstå vad de beror på?! :)
va riktigt kul att alla va så snyggt utklädda också, även om Alex va lite väl läskig! (De där me clowner är inte min grej...)
Lyckades på något sätt ramla (in i soffan tror jag...) när jag skulle bädda åt Macke o L:et så har ett sår som svider som aset vid ögat! Usch!

Idag har jag mått precis så dåligt som jag förtjänat, har legat i soffan framför tv:n precis hela dagen, o käka pizza till frulle, kan ju faktiskt inte bli bättre när man är bakis!
 
Skola 8-15 imorrn o sen blir de måndagsmiddag hos mej, frågan är bara vad jag ska laga?! Har noll inspiration!

Bjussar väl på lite pics från gårdagen!
 
Orkar inte lägga upp fler, men på fejjan finns mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback