Utmanad IGEN!

Sis kom ju på att hon tyckte att jag skulle bli utmanad varje vecka, o de kan jag väl gå med på, om hon kommer på nya utmaningar varje vecka!:)

Denna gång ska jag skriva 7 saker alla vet om mej... Here goes...

1. Jag pluggar till psykolog!
2. Mina favoriter är dillchips, höhö
3. Jag är världens största tv-freak
4. Jag bor ihop med Joni (nähä?!?!)
5. Jag har bara varit blond i mitt liv (med lite olika nyanser av lila, rosa, orange o andra tjusiga färger......)
6. Jag tycker det är jobbigt att platta håret, och har det därför alltid i tofs
7. Jag har två syskon

De där va faktiskt mycket svårare än jag trott!!! De kanske märks på mina nöd-lösnings-svar!

Jag utmanar så klart Fjoll!!!

Kommentarer
Postat av: Josiegrosie

Ska försöka komma på nåt klurigare till nästa vecka...

2008-11-07 @ 19:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback