Torsdag.

Japp, nu har hela den här veckan passerat, nästan iaf... Fort som bara den går de!

Joni o jag har ätit hans mammas underbara taco-paj ikväll som joni hade med sig från fimpen.... Oj va gott de va! O så skönt de va att komma hem från skolan o inte behöva laga mat! Mer sånt!

Har riktig rejäl träningsvärk från pumpen igår, o jag kan ju skylla på de när jag kom på mig själv med att inte ens orka sträcka mig fram o titta på vad joni skulle visa mig på sin dator förut, utan gick in på sidan själv o tittade från min dator som låg närmare.... Ojoj. Var ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: Sister

Hahah! Lat!

2008-11-06 @ 23:02:03
Postat av: Sister

Förresten, jag har ett förslag, det här med utmaningar är ju ganska roligt. Kan du inte ha en utmaning per vecka? (Antar att det blir för mycket med en varje dag) Den här gången tycker jag att du ska skriva sju saker som alla vet om dig!

2008-11-06 @ 23:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback