Tisdag

Gick faktiskt förvånansvärt bra på redovisningen idag, blev inte röd i ansiktet vilket är ungefär första gången någonsin när jag ska redovisa. Skönt! Sen att de förmodligen berodde på att vi va första gruppen o jag va assvett (alltså redan röd....) från att ha cyklat i Sveriges värsta motvind till skolan, de behöver man ju inte tänka på.. höhö..

Sitter o väntar på att Joni ska komma hem nu så vi kan åka o handla, vårt kylskåp ekar, o de är hemskt jobbig! Har levt på pasta de senaste 5 dagarna, o nu vill jag ha nåt annat! Ska försöka övertala joni om att baka pizza tror jag! :)

Min hals är för övrigt inte alls bättre idag, så jag har proppat i mej mandariner, te o enchinagard i hopp om att inte bli sjuk!!

Nu tillbaka till Chi-två, t-test, z-värde o allt annat härligt i statistikens underbara värld....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback