Tisdag.

Jag är så trött! Va tvungen o ringa o väcka Anna vid kvart i 7 i morse, o de va läääängesen jag va vaken så tidigt! Usch de va jobbigt:) Sen skola 8-10 men stannade kvar o pluggade till 17.30! De va jobbigt o de blev ju inte bättre av att ALLA tal jag räknade idag blev fel. Jättekul när tentan är på fredag....

Åhh, måste bara visa min underbara tröj/klänning, nästan alla som läser har ju sett den iofs, men sis kan ju få se iaf!:)

 
 
Hmm.. Inte SÅ lätt o ta kort på sej själv.. men never mind my ansiktsuttryck, gladast i stan liksom... Den är iaf heeelt underbar! Perfa nu när de är så kallt ute:)

Åh, nästa vecka blir en roooolig vecka, de behövs!! "Gala" på onsdag när Joni SKA vinna 15000 kr, julsittning med psykologerna på torsdag o Luciakraballen när Timbuktu ska spela! De ska bli helt underbart kul! Kanske inte riktigt lika kul dock när vi måste köa för biljetterna hela natten mellan sön-mån men de blir bra de med, måste ju få biljetter!


Kommentarer
Postat av: Sister

Fin, det ja ser iaf:) O kul grejer som händer, önskar ja kunde säga desamma, själv har ja fått panik över att uppsatsen måste vara klar snart, aaahhh! O svar ja, du behöver ungifär tre lager solpuder!

2008-11-26 @ 09:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback