Produktmomentkorrelationskoefficient

Jag är sjukt trött idag igen.... Kan inte ens skylla på att jag vaknade tidigt i morse, men kanske kan Pearsons produktmomentkorrelationskoefficient o all annan trevlig, härlig, underbar statistik nåt med saken att göra..Kommer sväva på moln på fredag ungefär kl 13.15 när denna kurs är sluuuut o tentan är över! (Iaf för denna gång, de lär ju behövas en omtenta men den tar jag då...) Bibblan till 18 idag men sen firade vi en otroligt effektiv plugg-dag med DONKEN! Välbehövligt!

Joni är på bio ikväll så nu är jag själv hemma, o på ett sätt är de himla tråkigt men samtidigt kan jag se Greys utan att nån vill att jag ska byta kanal:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback