Pärlan är här!

Idag fick Joni den underbara lilla bilen, så himla skönt! Blev en tripp till Repris Design direkt där vi köpte en jättefin taklampa till det nya lilla rummet när vi flyttar! Kommer bli perfa....

Idag va de skola från 8-16 men de va egentligen inget o va där för förrän 13 eftersom vi börja med grupparbetet då! Nu är de i princip klart vilket är underbart skönt då många i klassen inte ens har börjat med de! Nu har jag slängt i mej lite lax o spaghetti, mycket snabbt o inte speciellt gott, men va verkligen tvungen o äta eftersom jag ska iväg o träna om 15 min! Men kan slänga in lite bilder från Fars dag o på bilen förstås:)

Bakade kladdkaka åt pappa!


Lampan!

Hittade ett bra fack i bilen till mina grejer, hehe..

BILEN!

Nej nu måste jag skynda mej till träningen!

Kommentarer
Postat av: Sister

Va fin bilen ser ut!!

Veckans utmaning: Skriv 8 smeknamn på dig själv o vem som kallar dig det!

2008-11-13 @ 09:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback