Måndag IGEN?!?!

Gud va tiden går fort! Nu är de måndag igen, dock en ovanlig måndag, då Lina blev magsjuk o middagen blev inställd! Tråkigt! Hoppas bara Lina mår bättre snart!

Har varit en bra helg med bror på besök o firande av pappa igår (de va ju faktiskt fars-dag!) o allmänt bara ta de lugnt, väldans skönt!

Idag har vi varit i skolan från 8-15 o sen fick vi springa (typ...) till gymmet för att hinna med pumpen vid 15.15, skönt att va klar med träningen när man kommer hem!

Orka så klart inte laga mat, eftersom jag mentalt sett va inställd på middag, så vi tänkte köra på thai-mat men så va de STÄNGT!! Va är de för sätt?! Så de fick bli en sallad från Victoria istället, dock inte lika god som deras pizza men nån måtta får de faktiskt va på en måndag! 

Imorrn börjar jag 10, vilket är väldigt sällsynt under den här kursen, men på fredag är jag "ledig" från skolan! Tjohoo, de va faktiskt riktigt länge sen! Men ledigt var väl årets överdrift då jag har ungefär 250 sidor statistik att lära mej... huuuuuuu.....

Så där sis, är du nöjd nu? :P Förväntar mig för övrigt en utmaning den här veckan också..... höhö


Kommentarer
Postat av: Sister

Jag vet o jag har redan kommit på en bra utmaning...:)

2008-11-11 @ 08:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback