Julafton - nedräkningen har börjat!

Nu är de måndag igen, o tiden går så sjuuuuuukt fort! Om en vecka är de bara en månad kvar till julafton! Va hände med 2008 undrar jag?!

Kommit hem från Lina o en underbar måndagsmiddag nu iaf, gött med kyckling-pasta-sås o underbara mat-muffins! Inte nog me de så blev de årets första glögg för min del på de också, med pepparkakor förstås! Julstämning på topp!

Körde Pump idag o är helt slut som vanligt efter de, men de är skönt:) Tänkte köra bodyjam efter skolan imorrn men min hals börjar kännas lite o JAG KAN INTE BLI SJUK NU! Det går liksom inte... Tenta i statistik-skiten nästa fredag vilket absolut inte passar ihop med förkylning veckan innan.... Får nog hoppa träningen imorrn i förebyggande syfte!
Men men.. nu blir de lite tv sen sova, seminarium o redovisning på vårt grupparbete imorrn kl 8! Första gången jag ska stå framför denna klass o prata. Kommer som vanligt bli röd som en tomat, vilket är de absolut värsta som finns. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback