Ja, jag är schwett.

Guuuud vilket roligt pass! Fjoll är ju bara underbar som instruktör o passet va klockrent, en ny favorit! Synd bara att Fjoll inte är instruktör varje vecka, men jag är definitivt inbokad när hon har passet! Är ganska svett nu by tthe way....
Joni tog för övrigt bilen till Campushallen. Ungefär 5 minuter o cykla. No comments.

Blir nu en lugn kväll med Roomservice o Grey´s såklart!

Joni o jag har 5 år imorrn. FEM ÅR!! ETT HALVT DECENNIUM! Herregud. Dags att byta upp sej snart. Fast Joni säger ju att de är omöjligt....höhö


Kommentarer
Postat av: försök...

2008-11-12 @ 23:16:52
Postat av: Anonym

försök sa jag!!

2008-11-12 @ 23:17:58
Postat av: Linnea

Grattis till FEM år!! Imponerad av er!!=) Tack för de snälla orden om passet! Blir mer svett på fredag=) Kram

2008-11-13 @ 08:59:48
URL: http://linin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback