Härliga lördag!

Har haft en relativt produktiv lördag.. typ... Pluggade lite, eller försökte iaf läsa genom de som ska gås igenom på föreläsningen på måndag, hoppas att han förklarar lite bättre så att jag fattar!

Mor o far va här en kortis o vi tog en sväng till IKEA för att köpa soffan till henks rum hemma, de kommer bli jättemysigt där inne!

Ikväll blir de en mini-utgång med Anna, förfest hos henne först men tidig utgång eftersom vi ska försöka undvika att betala inträde, vilket innebär utgång typ innan 21.. hehe... Men de är ganska bra för då blir de relativt lugnt vilket jag behöver då jag ska pugga ap-mycket imorrn!

Ska väl försöka ge mej på utmaningen jag fick av sis den här veckan.. 7 smeknamn!

1. Maria. Ja, jag vet. Det är inget smeknamn, men de är vad alla kallar mig:)
2. Meeze. Inte lika ofta nu som när jag va liten dock, men bara av mamma o pappa.
3. M:et. Inte heller de lika ofta men L:et drar ju till me de ibland nu för tiden också:)
4. Stjärt. Av Joni. Åh herregud. De tog emot att skriva här.
5. Hjärtat. Även de av Joni. De känns dock lite bättre att skriva här.
6. Bradley. De känns av nån anledning som de är mest killar som säger de, dels i klassen nu och på högstadiet/gymnasiet.
7. Bäst. Av mej själv.

Ja, de gick ju den här veckan också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback